Lördag

Har inte riktigt orkat skriva under veckan, men det har inte hänt så mycket. I torsdags planerade vi bara aktiviteterna med ettorna som vi genomförde igår, och efter skolan var det HC med älskling och hitta jeans till han. Det lyckades vi med och sedan var det hem att fixa sig och äta osv och sedan var det utgång! Vi började på ojojoj och sedan rörde vi oss vidare mot Sommar. Jag var rätt trött och älskling med så vi rörde oss hemåt redan kl 23.
Dessutom var jag sjukt besviken på mina sk vänner som hade sagt i över två veckors tid att dom skulle komma avbokade samma dag. Så det slutade med att det bara var jag och christian, min bror och två av christians vänner. Inte alls som planerat och jag blev bara trött på hela skiten. Jag ska fan aldrig mer planera något för det blir bara skit i alla fall.
Idag har jag bara tagit det lugnt och glott på tv osv och snart tänkte jag spela lite The Sims som tidsfördriv för det finns inte mycke vettigt att göra idag iallafall. Jag skriver väl mer någon annan dag, nu ska jag bara ta det lugnt.
Puss

Kommentarer

Att tänka på innan du kommenterar:

* Du är aldrig Anonym, jag ser ditt Ip-nummer!
* Konstruktiv kritik tas emot, men otrevliga kommentarer raderas på direkten och kommer inte att publiceras.
* Frågor om Fotografi&Design får ställas men kommer att besvaras i ett eget inlägg.
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0