Måndag ^^

Idag var det ingen skola för att lärarna var sjuka, så jag mötte upp min palle i HC och lunchade samt shoppade lite, en stickad kofta och en väska fick följa med mig hem. Nu är det i alla fall slut på shoppandet och jag vill bara ha hem mitt körkortstillstånd så jag kan börja övningsköra någon gång! Annars? Nä inget. Klassen är och paddlar kanot och tältar, jag kan ju inte följa med på sådant pga knät då man var tvungen att lyfta och gå med kanoten osv. Men skitsamma, klarar mig ändå. Imorgon är det inte heller skola eftersom klassen fortfarande är ute på äventyr, så jag ska träffa min kusin och fika lite i Tyresö Centrum och gosa med hennes söta son Noah :)
Nu tänkte jag sova och drömma om den dagen jag står med körkortet i handen, underbart. Och drömma om dagen jag tar studenten, framtiden! åh! Kärlek.

Kommentarer

Att tänka på innan du kommenterar:

* Du är aldrig Anonym, jag ser ditt Ip-nummer!
* Konstruktiv kritik tas emot, men otrevliga kommentarer raderas på direkten och kommer inte att publiceras.
* Frågor om Fotografi&Design får ställas men kommer att besvaras i ett eget inlägg.
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0