Rain

Sitter just nu i soffan med världens finaste och bara glor på tv, det är discovery world, men jag är inte tillräckligt intresserad för att ta reda på vad exakt programmet heter. Jag ser bara att det handlar om mammutar, och forntida människan.
Det spöregnar ute, och jag hör hur regnet smattrar emot rutorna i sovrummet och köket. Snart ska jag krypa ner i min och älsklings säng, och sova. DET ska bli skönt.
Imorgon ska jag träffa Katty, som tyvärr snart flyttar till Uppsala för vidare studier, all lycka till dig!

Vänligen läs inte denna text som en dagboksskrivning, då det snarare skall läsas som en dikt.


Kommentarer

Att tänka på innan du kommenterar:

* Du är aldrig Anonym, jag ser ditt Ip-nummer!
* Konstruktiv kritik tas emot, men otrevliga kommentarer raderas på direkten och kommer inte att publiceras.
* Frågor om Fotografi&Design får ställas men kommer att besvaras i ett eget inlägg.
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0