Om mig


Mitt namn är Emma Johansson och jag är född 26 Juli 1992, blir alltså 19år iår. På dagarna pluggar jag specialinriktad barn och fritid på Fredrika Bremer Gymnasierna i Haninge - Stockholm, och läser även foto som tillval.

Jag bor tillsammans med min sambo Christian (Kallad Älskling i bloggen) och våra två katter Pipen och Elskling i en tvåa på 66kvm söder om Stockholm i en kommun som heter Haninge.

Min stora passion är som det står i menyn fotografering, och jag fotar allt från natur&djur till porträtt. Jag är dock inte så himla bla på fotografering ännu men jag försöker mitt bästa och utvecklas för varje gång jag tar en bild.

Är det något ni undrar är det bara att skicka en fråga i bloggresponse eller i kommentarsfältet.

Kommentarer
Postat av: Hannele - mamma till 2 prinsar

Svar:

Aaaaaah! ;K där ser man..höhö..ja man har ju inte bdb kvar men man kan ju alltid snoka via J.s bdb eller via fb ;K hööh..om du inte har lösen så klart ;P



Förresten hur gick det med den där "bruden" som hade snott dina bilder och det förut på bdb? blev hon bortagen eller?

2011-06-13 @ 23:17:14
URL: http://mammah.webblogg.se/

Att tänka på innan du kommenterar:

* Du är aldrig Anonym, jag ser ditt Ip-nummer!
* Konstruktiv kritik tas emot, men otrevliga kommentarer raderas på direkten och kommer inte att publiceras.
* Frågor om Fotografi&Design får ställas men kommer att besvaras i ett eget inlägg.
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0