Äntligen fredag

Jag har nyss duschat och sitter just nu och glor lite på tv, kollar på Top model på trean då det inte finns något bättre på tv, brukar inte gilla denna typen av program men kollar ändå. Runt ett tiden ska jag dra till min mami osv för att vi ska till landet i helgen som sagt och ha tjejhelg, det ska bli supermysigt! Jag kommer att lämna datorn hemma så det lär inte bli någon uppdatering under helgen eftersom att blogg.se inte skaffat någon app ännu och att blogga via safari går inte av något konstigt skäl... Dessutom suger mms-bloggen så jag orkar inte hålla på och skicka sms.

Efter helgen lär jag bjuda på en massa bilder i alla fall så ni har något att se fram emot. Nu ska jag glo lite mer på tv och sedan blir det att packa allt inför helgen osv och sedan röra mig mot tyresö .
Pussen

Kommentarer

Att tänka på innan du kommenterar:

* Du är aldrig Anonym, jag ser ditt Ip-nummer!
* Konstruktiv kritik tas emot, men otrevliga kommentarer raderas på direkten och kommer inte att publiceras.
* Frågor om Fotografi&Design får ställas men kommer att besvaras i ett eget inlägg.
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0