Galet snabbt

Idag är det ETT år sedan jag och älskling flyttade ifrån bajs-Ösmo hit, till Haninge. ETT JÄVLA ÅR. Fyfan vad snabbt det gått, känns som att vi flyttade in för bara någon månad sedan men det har gått mycket längre tid än så. 365dagar. Och jag älskar det! Hm, hur som helst.
Idag var det skola, slutade sent idag och åkte sedan till svedmyra för att fika med min kusin, och sedan hem. Har sedan dess pluggat massa teori och bara tagit det lugnt, vilket är skönt det med. Just nu glor jag på film. Awesome. Ska dock krypa ner i sängen strax. Börjar 10 imorgon men det är nice. Efter skolan ska jag till landet med min mamma och mina systrar. Vi ska ha tjejhelg och grilla kött, dricka vin, se på film osv. Smutt!
Puss

Kommentarer
Postat av: emma ~ bokblogg!

Hejsan! Allt bra?

Vill du delta i en tävling där du kan vinna 3 stycken überfina priser!

Det är enkelt och går snabbt att anmäla sig!

Kika bara in på min blogg och var med. :)

Även om du inte vinner hela tävlingen får alla som deltar en länkning i ett inlägg, så du går inte därifrån utan pris!

(Förlåt om du inte vill ha sådana här kommentarer, då kan du bara ta bort den!)

2011-09-02 @ 08:29:20
URL: http://ebokis.blogg.se/

Att tänka på innan du kommenterar:

* Du är aldrig Anonym, jag ser ditt Ip-nummer!
* Konstruktiv kritik tas emot, men otrevliga kommentarer raderas på direkten och kommer inte att publiceras.
* Frågor om Fotografi&Design får ställas men kommer att besvaras i ett eget inlägg.
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0